Ilmalentoja asfaltille



Tiedäthän miltä Aku Ankka näyttää liukastuessaan? Kädet vatkaavat ilmaa ja jalat harovat mutta eivät löydä mitään kiinteää mille laskeutua. Mä olin just sen näköinen yrittäessäni juosta ruskoja *) mustalla jäällä. Ohikulkeva auto pysähtyi viereen ja kyseli onko mulla kaikki kunnossa kun laskeuduin jotakuinkin pystyasennossa kämmenilleni. Onneksi mulla oli juoksuhanskat estämässä sen kummempia haavereita.


Tyhmä kun olen, en uskonut yhdestä kerrasta. En uskaltanut riskeerata kuitenkaan kolmatta kertaa, vaikka aloinkin kehittyä ilmasätkyistä laskeutumisessa.


Lenkkimaastoni näyttävät keskiyöllä tältä. Kaduilla ei ole ruuhkaa, eikä liikennevalot rassaa. 

Su 19.3. kevyt yöjuoksu 10,3 km | 1:02:58 | 6:06 min/km

*) Ohjelmassa olisi ollut 10-30 sekunnin reipas veto eli rusko jokaisella alkavalla kilometrillä. 

2 kommenttia

  1. Oi mikä ihana nimi, kevyt yöjuoksu :) Onneksi ei sattunut pahemmin, yölliset pikkupakkaset voi olla vaarallisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollutkaan tajunnut miten lystikkäältä kevyt yöjuoksu kuulostaa ;) Yöperhosen lailla liihottelin mustan jään pinnalla.

      Poista